exoverdose;

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home

Exotics

Hi hello bonjour annyeonghaseyo! *waving both hands* welcome to my fantasy world -- a place where i pour my heart and thoughts. enjoy reading, namnam juju xoxo


Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner :yaya
Seghonok
                                                                      Assalamualaikum. Hi! 

ah, lama rasanya aku tak menghapdate blog kesayangan aku ni. rindu pula bila baca balik entries yang dulu dulu-- rasa macam sekejapnya masa berlalu. time flies so fast huh? tahun ni dah 19tahun dah aku (even kalau ikut ic baru 18, haha). aku still lagi stuck  dekat PJ ni sebab asasi aku dekat UIA tak habis lagi. will end my foundation in June 2016, InshaAllah. sepanjang setahun aku belajar dekat UIA ni, bermacam jenis ilmu yang aku peroleh. baik ilmu dunia, mahupun ilmu akhirat. alhamdulillah, being in UIA from the beginning until now is such a blessings i must say. there are lots of things that i've had learnt, here. Indeed, everything happens for a reason and i think i've found the reason why Allah out me here in the first place. UIA ni apa yang aku boleh cakap -- is a really islamic university haha memanglah nama pun universiti islam en kahkah. tapi serious, UIA ni memang best in terms of religion, society, interaction between sister and brother and environment dia. since the first day (2014) until now, i've never had the feeling of regret for being here, like seriously. boleh nampak tak macam mana aku puji UIA ni tinggi melambung dari segi education and environment? nampak sangat aku ni memang nak masuk UIA lama dah hahaha tapi serious beb. apa yang aku tulis ni, benda betul. kalau tak percaya, masuklah UIA-- nanti kau fahamlah kenapa aku cakap macamni. dalam UIA ni, manusia yang paling annoying lvl 9999 - ofc, the guards lah kan. au malas lah nak describe guards UIA ni cemana-- sebab memang annoying pastu kwaja eyy bengang sis kekadang bila dorang ni tak reti cakap elok elok pft whatevurrrr. apa apalah, biarkan mereka, biarkanlah ~~ kalau dah belajar dekat UIA ni, mesti kau akan terjebak punyalah dengan virus virus yang ada dalam UIA ni. salah satunya, kahwin awal. uish, students UIA ni gemor betui sembang pasai kahwin sampai sis kekadang rimas sebab depa dok sembang hat tu ja macam takda topik lain. nak bagi sis terjebak jugak lah tu hahahahaha (terjebak ke? :p) ada bagusnya jugaklah sebenarnya bila dorang ni dok bukak topik kahwin. entahlah, kekadang aku pun suka jugak dengar dorang sembang sakan pasal ni. aku memang boleh agak lah mana kawan2 aku yang memang nak kahwin awal tu, haha takpe, inshaAllah kalau niat kita baik, Allah akan permudahkan. semoga engkorang cepat2 kahwin ye, nanti boleh aku merasa nasi minyak engkorang semua kih kih. okaylah, apa apa pun sis sayang UIA. till next time, salam. xo


0 Melody{s}

? ?