exoverdose;

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home

Exotics

Hi hello bonjour annyeonghaseyo! *waving both hands* welcome to my fantasy world -- a place where i pour my heart and thoughts. enjoy reading, namnam juju xoxo


Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner :yaya
Lapar
                                                                Assalamualaikum & Hi!


aku ni walaupun gemok berisi (bukan gedempul eh kasi can lah), nafsu makan aku takde lah tinggi. kadang kadang je suka melantak. ikut kalau aku betul betul lapar je. hari hari biasa selalu aku makan 2kali macamtu. bukan sebab kenyang sangat pun sebenarnya. sebab nak jaga badan. sehari tak makan pun, aku tak rasa lapar. cukup minum air. sebabnya bila sehari tak makan-- badan aku rasa ringan. ringan gila bakhang.
tapi aku-- cuma akan melantak banyak bila dekat rumah SAHAJA. kenapa? sebab dekat rumah ada treadmill. basikal dgn jenis lari lari tu ha. kiranya kalau aku rasa badan berat semacam, tinggal bukak suis treadmill, exercise. kalau duduk rumah kawan ke pergi tidur rumah siapasiapa ke-- memang aku kurang makan. tak makan pun takpe. mesti orang pelik..tapi tulah hakikatnya. kau kalau jenis manusia yang betul betul jaga badan even kau gemok berisi ke gemok gedempul ke, kau kena disiplin. pelan pelan kayuh. bukan senang nak kurus. bukannya sehari exercise, dah nak tengok hasil "kurus" tu. memang tak aaa brader.
aku pun ambil masa lama gak ah. bertahun beb. tapi sejak dah duduk dekat dengan rumah nenek ni, selera makan pun tinggi semacam. yelah, duduk kampung. so badan aku pun bertambah beso lah jawabnya. sobs sobs. hancus diet aku selama 2tahun. yeap. cewdihh T.T
tapi takpe, mula balik dari bawah. dah le aku ni rangka besar--berat tulang. bila timbang tu macam takde efek pun.......sedih menusuk kalbu sia! siapa senasib dgn aku, kira dia tau lah cemana rasa dia. hahaha. nanti mother in law aku takyah susah susah sediakan makanan bebanyak dekat aku bila aku ziarah rumah. gerenti aku tak makan punya. i repeat--dekat RUMAH aku SAHAJA yang aku akan melantak. dekat luo memang takkan makan apa apa. outing dengan member ke family ke bila sebut "jom makan dulu dekat kedai tu." "nak makan tak?" memang aku jawab tak aaa en. kalau makan pun, cuma order yang biasa biasa. sebab aku ni masalah sikit. jenis cerewet. aku tak suka makan makanan bergoreng. kalau kukus, grill- memang aku ngap awal. tapi goreng--automatic aku tolak. sebab bila makan makanan bergoreng--aku cuma akan makan makanan yg aku masak. sebab aku pentingkan jumlah minyak yg digunakan. bukan apa, jaga pemakanan.
nanti romets aku, somi aku jangan riso lah. aku ni tak banyak makan. walaupun badan aku gemok berisi gedempul. no worries. xoxo

0 Melody{s}

? ?