exoverdose;

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home

Exotics

Hi hello bonjour annyeonghaseyo! *waving both hands* welcome to my fantasy world -- a place where i pour my heart and thoughts. enjoy reading, namnam juju xoxo


Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner :yaya
Fobia.
                                                         Assalamualaikum & Hi!


manusia yang paling boleh jatuhkan ke-brutal-an aku; doktor. sebab aku takut doktor. takut jarum. takut dengan semua yang berkaitan dgn dunia medik. jiwa sado aku akan automatic down. automatic akan nangis. automatic akan sejuk satu badan. automatic menjerit. yes, tahap ke-fobia-an aku amatlah tinggi. kau bayangkan aku tengah gelak gelak mcm orang gila dekat dalam kelas tetiba dari jauh aku nampak doktor. masatu, kau bayangkanlah macam macam takutnya aku terus diam terus taknak cakap apa apa. happy terus bertukar jadi rasa nak nangis, sebab takut. (contoh masa zaman sekolah dulu)
tu belum lagi aku dengar doktor tu cakap nak cocok, memang confirm sejuk satu badan. lagilah aku buat perangai nangis takut tak henti. tu baru cocok, belum dengar doktor tu cakap nak operate.......memang meraung menjerit nangis akan disatukan uish mintak dijauhkan. moga tuhan beri kesihatan yang baik untuk aku. tadi pergi medical check up....aku belum apa apa lagi dah mengigil. salah satu sebabnya, baru first time buat medical checkup- takut kalau ada sakit apa apa. salah satu lagi, doktor. yeap. boleh nampak tak fobia aku dah kritikal? masuk je dalam kpj tu memang doa banyak2 dalam hati. lepas dah habis xray, dorang uji air kencing pastu tetiba aku dengar .. "urine test dulu baru ujian darah." aku dah semput. mata aku dah mula nak banjir. dah lah datang dgn tok wan. kalau datang dgn mak takpe gak sebab mak faham aku ni cane en. debor ni tuhan je tahu. masuk dalam satu wad- check tinggi, berat, power mata, tekanan darah & degupan jantung. berapa lama dah aku tak timbang berat tetibe kena timbang. malu beb. benda yg paling aku benci dalam dunia-- penimbang berat. masa check degupan jantung, tinggi. kata nurse tu. lepastu dia tanya "takut ke?" aku pun terkebil kebil tanya. "takde kena amek darah kan?" "nak amek darah ke?" NOOOOOOOOO!! lepastu dua dua nurse tu gelakkan aku sebab degupan jantung aku tinggi hanya sebab aku takut ingat kena amek darah. hahaha ah lantak.

fobia; ketakutan.
orang kena faham. dalam dunia ni, semua orang ada fobia.
dan aku-- jangan kata satu. bermacam jenis fobia aku ada.
nak buat macam mana. memang semulajadi agaknya.
satu yang pasti-- aku latrophobia. (takut doktor)

0 Melody{s}

? ?