exoverdose;

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home

Exotics

Hi hello bonjour annyeonghaseyo! *waving both hands* welcome to my fantasy world -- a place where i pour my heart and thoughts. enjoy reading, namnam juju xoxo


Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner :yaya
Results.
                                                               Assalamualaikum. Hi!

seperti yang kita semua sudah sedia maklum, harini ialah hari dimana kami (batch 96) bakal mengetahui keputusan spm kami setelah sekian lama menganggur bersamaan 20 march. malam semalam memang tak boleh tidur. bukan sebab apa, nervous kateko. pukul 6 lebih aku terjaga. lekluuuu subuh tak masuk lagi. kita golek golek lu ataih katil. nak dekat 6.30 macamtu mak gerak bangun subuh and bangun siap siap nak pergi hantar aku pergi rumah nisa. dalam pukul 7lebih camtu, aku pun duduk lepaks rumah dia. bukan buat apa pun, dok menyembang pasal results. ketorrr weh! dekat pukul 9.30 baru blah pergi sekolah. tudia aih masuk sekolah segan gila nak mampos siot hahaha okay so sepatutnya puku 10am tu dah dapat results but.. pengetua lambat sampai sekolah pulak. aku nak check guna mcj cuak lak en so tunggu jela...........pukul 11.30 bhai baru dapat. pehhhh jenuh nunggu.

ha nak tahu tak results aku gempak ke idok? ehem ehem. *drum rolls*. aku dengan muka tktahu apa terkejut jakun terharu sebaknya cikgu panggil nama aku atas pentas. aku fikir silap dengar, rupanya betul. ya Allah tak sangka boleh jadi salah sorang pelajar cemerlang spm 2013 *nangis*. alhamdulillah sangat sangat. berkat struggle last minute, berkat usaha selama ni berbaloi jugak. ini lah yang orang kata, usaha tangga kejayaan. jangan sesekali give up selagi belum berusaha semampu boleh. tapi aku sedih gak aku dapat pelajar cemerlang naik atas pentas tapi parents busy semua busy tak ade siapa pun datang tengok aku :(
tapi takpelah, aku tetap bersyukur dan berterimakasih pada Allah SWT. harap harap parents aku bangga dgn results yg aku bagi dekat diaorang. okay bye guys, till we meet again in the next entry xoxo

0 Melody{s}

? ?