exoverdose;

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home

Exotics

Hi hello bonjour annyeonghaseyo! *waving both hands* welcome to my fantasy world -- a place where i pour my heart and thoughts. enjoy reading, namnam juju xoxo


Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner :yaya
Luahkan
Saat kau jatuh, lepaskanlah segala lelah di hadapan Rabb. Sesungguhnya, Dia lah yang berhak untuk mendengar rintihan mu. Kerana, bila kau jatuh. Siapa je yang ada bersama kau, selain Dia? Rabb, sentiasa ada bersamamu, di kala senang dan duka. Dia sentiasa rindukan rintihan dan doa mu. Luahkan lah segalanya hanya pada Rabb. Mengadulah. Menangislah sekuat kuatnya seperti bayi kecil ketika engkau mengadu padaNya. Lepaskan semuanya, jika itu yang akan membuat hatimu tenang. Setiap yang berlaku, adalah ketentuanNya. Siapalah kita yang kerdil ini mahu menolak dan mempersoalkan takdir yang telah ditetapkan. "boleh jadi kamu sukakan sesuatu, sedangkan ia tidak baik untuk mu. dan boleh jadi kamu tidak sukakan sesuatu, sedangkan ia baik untukmu." percayalah, bahawa Allah itu Maha Mengetahui sedang kita tidak mengetahui. Sering diuji bukan petanda tak layak untuk bahagia, cuma belum tiba masanya. Jangan ditanya mengapa, Allah lebih tahu jalan hidup kita. Letaklah kepercayaan padaNya. Think positive.
Ayuh, bangkit lah. Jangan tewas dengan ujian Allah. Ini salah satu cara Dia menunjukkan rasa kasih sayangnya pada kita.
Perbanyakanlah doa, semoga hati sentiasa kuat dan tabah dalam menghadapi liku liku ujian. Moga dipermudahkan semuanya. Lah Tahzan Innallaha Ma'ana. Janganlah bersedih, sesungguhnya Allah itu bersama orang orang yg bersabar.

0 Melody{s}

? ?