exoverdose;

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW Home

Exotics

Hi hello bonjour annyeonghaseyo! *waving both hands* welcome to my fantasy world -- a place where i pour my heart and thoughts. enjoy reading, namnam juju xoxo


Credits

Template :Arina Azman
Basecodes :Ino Arrien Wana
The Owner :yaya
Haruskah?

Hati meronta ronta ingin meluahkan segala yang terbuku di dalamnya. meronta ronta ingin melepaskan segala amarah, kesedihan dan kekecewaan yg sekian lama terpendam. cuba untuk mencari kekuatan diri, untuk menempuh segala duri di liku liku kehidupan. sakitnya tidak terkata. aku jatuh. aku seringkali tersungkur. malah, aku hampir tewas. haruskah aku menyerah, sedangkan aku tahu Allah itu sentiasa ada bersamaku di saat suka dan duka? Rabb, berikanlah hambaMu ini kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi segala ujian dan dugaan yg Engkau berikan. Amin.


0 Melody{s}

? ?